project: mirror, mirror on the wall. +

Vill göra något för er nu, har gjort både er och mig besviken här nu. Så, jag startar om från en finare grund nu. Jag ska börja med kanske ett mini-projekt, kan man säga. Har haft det här i åtanke ett tag, men inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Anyway. Fokus blir som rubriken, ''Mirror, mirror on the wall,'' vilket innebär sättet att se på sig själv. Jag vill skriva, fördjupa mig i det här med att vilja gömma sig från sin spegelbild, känna sig otillräcklig, värdelös, trasig. Jag vill vända det till något bättre, finare, inspirera till att människor ska bli starkare i sig själva, och kunna se sig i spegeln och högt säga att ''jävlar, idag var jag vacker.'' Så. Jag ska försöka småbörja idag, tänkte försöka förbereda lite med idéer och bilder, och sen hade jag tänkt att ha ett inlägg angående detta per dag, dock vet jag inte i hur lång utsträckning ännu. Vi får se. Ni märker när allt det här drar igång. Det kan dröja ett tag, men ha tålamod, det kommer. Kyssar.

Kommentarer

Kontakt: [email protected]

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg ditt namn?

Din E-postadress? (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback
Follow on Bloglovin